Uppgradera din webbläsare och dra nytta av moderniserade verktyg, snabbare laddningshastigheter och bättre säkerhet. Uppgradera på mindre än fem minuter med Chrome, Firefox, Safari, Edge.

Vanliga frågor och svar angående vårt designverktyg

Vår webbapplikation gör att du kan skapa och förhandsgranska dina kundanpassade produkter direkt online. Du väljer material, storlek, färg, ytfinish, streckkod... vi tar hand om resten åt dig! Har du frågor angående applikationen? Läs våra vanliga frågor och svar.

Var hittar jag de produkter som kan kundanpassas online? Vi har samlat alla produkter som går att skapa med vårt designverktyg på en och samma sida för bättre översikt och lättare åtkomst. Produkterna är lätt igenkännbara tack vare symbolen "kundanpassbar produkt".
Vad är fördelen med att beställa kundanpassade produkter direkt online? Vårt designverktyg är mycket mer än bara en beställningsfunktion - det gör det möjligt att skapa, förhandsgranska och beställa kundanpassade produkter med några enkla steg. Verktyget är användarvänligt, lättanvänt och det tar bara några minuter att skapa produkten du vill ha!
Hur lägger jag till en logotyp? Du kan lägga till din logotyp på vissa produkter, men inte alla. Om produkten i fråga går att kundanpassa med logotyp räcker det med att klicka på knappen "Ladda upp logotyp" när du kommer till etappen "Logotyp".
Vilka bildformat kan jag använda till min logotyp? Det går att använda bitmappbilder. Vi rekommenderar däremot starkt att väljer vektoriserade bilder (AI, EPS, PNG, TIF, PDF) för bättre bildkvalitet.
Min logotyp har väldigt dålig upplösning. Kan ni förbättra bildkvaliteten? Ja, vi kan vektorisera din bild mot en tilläggskostnad.
Hur många tecken får jag plats med på produkten? Det högsta antalet tillåtna tecken och textrader beror på vilken produkt du väljer. Ett varningsmeddelande visas när du överstiger maxantalet.
Vilken teckenstorlek använder ni? Teckenstorleken varierar eftersom den anpassas till produktens storlek och den valda texten/numreringen/streckkoden.
Jag kan inte lägga produkten i kundvagnen. Hur bär jag mig åt? Kontrollera att du har avklarat alla etapper. Produkten går inte att lägga i kundvagnen såvida alla etapper inte är ordentligt utförda.
Jag har lagt produkten i kundvagnen, men är orolig för att ha gjort något fel. Hur kontrollerar jag att allt ser okej ut? Det räcker med att trycka på knappen "Förhandsgranska" för att kontrollera att du inte har glömt något innan du slutför beställningen.
Kommer slutprodukten se precis likadan ut som den i förhandsgranskningen? Vårt mål är att erbjuda alla kunder produkter av bästa tänkbara kvalitet. Därför gör vi ibland mindre justeringar i designen. Om du vill att vi skickar ett korrektur anger du detta i fältet "Kommentarer". Färgerna som visas på skärmen kan avvika något från färgerna på slutprodukten.
Hur delar jag min kundanpassade produkt med en annan person? Efter att ha lagt din kundanpassade produkt i kundvagnen har du möjlighet att få denna godkänd av en annan person genom att klicka på "Vidarebefordra beställningen för godkännande".
Kan ni hjälpa mig att skapa min kundanpassade produkt online? Personalen på kundtjänst kan skapa kundanpassade produkter enligt dina önskemål och förväntningar åt dig. Tack vare en särskild funktion ser du ögonblickligen produkten och eventuella ändringar vi gör på din egen skärm.
Faktabank

Behöver du hjälp att välja?
Nu kan du med ett enda musklick få tillgång till alla våra faktasidor, produktguider samt vanliga frågor och svar.